Trei televiziuni au înregistrat anul trecut audiențe generale de sub 1.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban: Travel Mix (turism) – 520 de orășeni, Inedit TV (muzică populară) – 397 și Credo TV, cu doar 87 de persoane, se arată într-o analiză Forbes, după un studiu Kantar Media. „Sunt audiențe mai mici decât numărul cetățenilor de pe o stradă sau dintr-un bloc”, consemnează sursa citată.
Dintre cele 70 de televiziuni ale căror audiențe au fost măsurate (la cerere sau pentru că fac parte din sistemul național de măsurare patronat de ARMA), numai puțin de 38 au avut ratinguri urbane mai mici de 10.000 de telespectatori/minut. Asta înseamnă că mai bine de jumătate dintre televiziunile măsurate au avut audiențe comparabile cu orașele Babadag (județul Tulcea), Flămânzi (județul Botoșani), Ineu (Arad) sau Titu (Dâmbovița).
Dintre cele 38 de televiziuni, cea care pretinde o anumită „notorietate” este Nașul TV (Radu Moraru), care a avut o medie de 1.628 de telespectatori pe minut, plasându-se pe locul 63 în topul audienței generale.
Alte televiziuni mici, cu audiențele de sub 4.000 de telespectatori: Dolce Sport (3.621), Animal Planet (3.572), Comedy Central Extra (3.197), Look TV (3.091), AXN Black (3.057), National 24 PLUS (2.786).
– sursa: forbes.ro.