Pro TV forțează piața și va pierde pariul de 30 de milioane de euro

Pro TV a ieșit cu cățel, cu purcel, de pe lista „must carry” a CNA, cu posturile pe care cabliștii sunt obligați să le preia. Bossul Adrian Sârbu vrea să ceară mai mulți bani de la cabliști, deși să nu vă imaginați că până acum a fost gratis. Pariul este de 30 de milioane de euro.
Andreea Esca Pro TV
Teoria spune că mișcarea va fi de succes, numai că românului trebuie să-i dai medicamemtul amar edulcorat cu zahăr. Cum să-i spui că trebuie să dea 1-2 euro numai ca să vadă Pro TV? Niciodată! Cu siguranță, UPC, Romtelecom și RDS vor prefera ori să suporte de la ele, un timp, ori să declame creșterea prețului la abonamentul general, fără să spună că e din cauza Pro TV.

În general, prețul minim al abonamentului TV de bază este de 25 de lei. Pentru orice operator din provincie, care, cu doar câteva mii de clienți, a reușit până acum să facă față cu succes „giganților“ enumerați mai sus, aplicarea unui cost suplimentar echivalent cu 15%-20% din actualul abonament poate reprezenta cea mai scurtă cale spre faliment.

„Dacă scumpesc toți cei 300 de operatori din țară abonamentul, nu am nicio problemă. Ce mă deranjează este că atunci când RDS-ul primește o reducere de 66%, el va veni cu un preț mai mic, iar omul nu va mai pricepe de ce vecinul plătește mai puțin, chiar și cu câțiva lei“, spune Adrian Mărgescu, directorul firmei Pan Electro, din Fetești. Calculează că, potrivit ofertei de contract primite de la oficialii Pro, „prețul abonamentului ar fi afectat cu doi lei în perioada următoare și cu încă doi lei de la 1 februarie 2014“.

Prin urmare, la fel ca mulți alți operatori care nu intră în categoria privilegiată a beneficiarilor de discount, „luăm în considerare atât renunțarea la retransmiterea postului Pro Tv în sistem analogic, cât și retransmiterea întregului pachet al Pro Tv în sistem digital, fie în pachetul de bază, fie într-un pachet separat pentru care prețul «à la carte», ar fi de circa 6 lei“.

– integral, pe capital.ro.
În concluzie, e cineva dispus să plătească la pachet pentru știrile și reportajele Pro TV, dar și pentru canapeaua lui Măruță?

One Response to “Pro TV forțează piața și va pierde pariul de 30 de milioane de euro”