Portretul telespectatorului care urmărește Acces Direct, Măruță, Teo, Capatos și WowBiz

O analiză a telespectatorilor care preferă emisiunile de tip tabloid relevă faptul că în publicul „otevizat” se află și o categorie de persoane cu studii superioare. Mică, ce-i drept, dar surprinzătoare.
Capatos
Pagina de Media a analizat două tronsoane de tabloid: după-amiaza, cu Acces Direct (Antena 1), La Măruță (Pro TV) și Teo Show (Kanal D) și slotul de seară, cu WowBiz și Un show Păcătos.

Concluzii:

DUPĂ-AMIAZA. Publicul emisiunilor tabloide de la amiază e format, în mare parte, din femei și pensionari. Acces Direct și Teo Show au cel mai mare procent de persoane în vârstă. Teo stă cel mai bine la studii superioare. Măruță are cel mai echilibrat public, ca vârstă.

SEARA. Diferențe de public între Capatos și WowBiz: mai tânăr la Antena 1, mai în vârstă la Kanal D. Apar la televizor casnicele (aproape absente după amiaza), elevii și studenții. Cu dansatoare în platou, Capatos atrage și un procent mai mare de bărbați. Sunt acasă, și se uită la cele două emisiuni, și salariați cu studii superioare (categorie slab reprezentată după amiaza.

Cum arată publicul?

SEX: La toate emisiunile de după amiază predomină femeile. Procentul cel mai mare este la Teo: aproape trei sferturi din telespectatorii emisiunii sunt femei. Cel mai mic: la Măruță, unde bărbații reprezintă peste 37%.

VÂRSTĂ: Toate emisiunile tabloide de după amiază stau cel mai bine la publicul bătrân, peste 55 de ani. La Teo și la Acces Direct, peste 45% dintre telespectatori sunt din această categorie. Peste un sfert din publicul lui Teo are peste 65 de ani.

Publicul lui Măruță este mai echilibrat, pe categorii de vârste. Emisiunea de pe Pro are cele mai bune procente pentru segmentele între 25 și 44 de ani.

EDUCAȚIE: După studii, Teo Show stă cel mai bine dintre toate tabloidele de după amiază (peste 22% din publicul emisiunii, față de 17% la Măruță și la Simona Gherghe). Evident, publicul cu studii primare este cel mai puțin numeros la Teo (22%). Măruță și Simona Gherghe sunt la egalitate, dar peste Teo la publicul mai puțin educat: peste 26% au doar școala generală.

VENITURI: Câți bani au telespectatorii tabloidelor? După venituri, situația este asemănătoare pentru toate cele trei programe: predomină cei cu venituri în familie între 5 și 20 milioane de lei pe lună.

Citiți analiza integrală, pe paginademedia.ro.

PresaBacau.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta. Te informăm că ne-am actualizat politicile cu cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Politica de confidentialitate and Politica de colectare cookies