Biroul Român de Audit al Tirajelor scoate la licitaţie contractele pentru SATI şi MIPO

Adunarea Generală a Departamentului Internet al BRAT a decis demararea licitaţiei pentru alegerea furnizorilor SATI şi MIPO pentru perioada 2014 – 2017, în condiţiile în care contractul cu furnizorul actual, compania germană KM Spring, va lua sfârşit pe 31 august 2014.

sati

Reprezentanţii membrilor BRAT au decis ca licitaţia să fie organizată şi condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanţi ai industriei online din România. Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea brief-ului cercetării şi a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor şi desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecţie, negocierea ofertelor primite. În cele din urmă, decizia cu privire la câştigătorul licitaţiei va fi luată de Adunarea Generală a Departamentului Internet al BRAT.

AG DI a decis că în cadrul licitaţiei va evalua şi posibilitatea realizării celor două studii tactice pe care le realizează în prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) şi cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să folosească un trunchi comun, dar care să permită în acelaşi timp şi culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrată a celor două studii, împreună cu studiul de strategie realizat de BRAT în prezent (FOCUS), ar oferi celor două media şi beneficiarilor studiilor o serie considerabilă de avantaje: evaluarea comună a datelor de audienţă pentru presa scrisă şi mediul online, extinderea către rezultatele de audienţă online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS şi îmbogăţirea modului de utilizare a acestora, reduceri importante de costuri pentru toţi beneficiarii studiilor BRAT.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ale diverselor produse media şi oferirea către membrii asociaţiei de servicii de marketing.

BRAT organizează SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) începind din 2007. Acest sistem oferă date despre traficul, audienţa şi profilurile socio-demografice ale site-urilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) se adresează tuturor site-urilor care funcţionează pe piaţa de publicitate din România, indiferent de conţinutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.

MIPO reprezintă proiectul de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate Online, proiect demarat în 2012, parte componentă a SATI. MIPO colectează şi raportează informaţii legate de publicitatea online livrată pe site-urile din România, folosind o metodologie duală: măsurarea fiecărei afişări a unui banner livrat printr-un adserver şi vizitarea de către un spider a site-urilor monitorizate. (Mediafax)

PresaBacau.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta. Te informăm că ne-am actualizat politicile cu cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Politica de confidentialitate and Politica de colectare cookies